25 januari 2009

Yay, mina kartonger har äntligen kommit!

Och allt fanns kvar, admin killen måste ha gjort ett sjukt bra övertalningsjobb, för han hade inte behövt muta nån...sa han iaf, men jag antar att han hade velat bli ersatt i så fall...Havregrynen var intakta, men Zoega kaffet hade de minsann öppnat. Har spenderat kvällen med att packa upp allt, och inatt jag ska njuta av mitt nya IKEA syntettäcke... IKEA laman står ihopskruvad på plats bakom TVn, och jag har spenderat minst en timme med att handumpa upp den satans gymbollen...det får räknas som dagens träningspass!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var minsann inte illa! Löpning och bollpumpning. Själv skule jag utnyttja fördelen att träna på habiliteringens gym efter jobbet - men de personaltiderna som stod på intranätet var inte uppdaterade... Jag blev alltså utslängd (i den dramatiserade versionen) och fick gå hem istället. I ren protest har jag därför tillbringat resten av eftermidagen och kvällen i soffan. Men jag har lyckats övertala IT-enheten om att jag behöver tillgång till programmet så jag kan göra ett träningsprogram till dig om du vill ha.

Hörs hördu!
Kram!