08 februari 2010

Tydligen inte helt zen än...

...efetrsom jag i det närmaste bröt ihop när det visade sig att jag inte skruvat på korken ordentligt på min vattenflaska, varpå den läckt ut i hela handväskan och infiltrerat bland annat min mobil. Skit! Den går numera inte att slå på...man behöver visst nån minimal skruvmejsel för att få isär den, och kunna torka den, och jag lär inte få tag på en förrän jag är tillbaka i Bangkok nästa vecka...så från och med idag är jag off the radar. Typiskt dåligt, hoppas verkligen mobilen går att laga...för nu har jag inte ens tillgång till en klocka eller alarm så jag kommer upp på morgonen... Tilläggas skall att jag i morse lyckades tappa min dator rakt i det stenhårda golvet, men peppar peppar verkar den i alla fall inte ha gett upp... Ja, och så har jag ingenstas att bo från Fredag, så måste ge mig ut på bungalow jakt. Typisk måndag.

Annars är allt bra, masar mig mellan stranden, massagebehandlingarna, pilatespassen och restaurangen där min "mat" intas. Börjar komma in i lunken men magen kurrar rejält med jämna mellanrum och har debatterat med mig själv huruvida jag skall bryta fastan tidigare än tänkt...men det är nog lika bra att bita ihop, är övertygad om att detta gör gott för kroppen, och tillvaron här i stort gott för själen.

Dags för smaklös buljong nr 4...har avklarat mer än hälften nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håll ut! Jag vet att du klarar att ta dig igenom fastan. Om inte, så har du endå gjort något bra. Kram på dig! anna