19 augusti 2009

Hemma...och vänt!

Kom ända hem till Sverige utan några större missöden och angjorde Nyköping i söndags. Som vanligt vansinnigt skönt att återse hemtrakterna, även om det fina augustivädret jag hoppasts på lyser helt med sin frånvaro.

Anledningen till att jag passade på att åka hem nu, förutom att helvetet snart verkar braka löst i Kabul, var naturligtvis att pappan fyllde 50 år igår! Dagen innehöll gocartåkning iförd den fulaste outfiten vi kunde hitta (bildbevis presenteras eventuellt vid ett senare tillfälle) samt efterföljande middag med hela tjocka (närmsta) släkten. Presenten från oss numera lite fattigare, men sjukt påhittiga, avkommor, var en biljett till Formula 1 på Monza banan i Italien. Bara hoppas att allt klaffar nu!

Efter två intensiva dagar hemma befinner jag mig just nu i detta läge på flygplatsen i Prag...eh, ja just det. Skall dock snart fortsätta till Lyon för en veckas miljöombyte i Frankrike. Har aldrig varit i Frankrike så ska bli spännande att uppleva ett nytt land! Återkommer på tisdag nästa vecka, då hoppas jag att jag hinner träffa fler av er därhemma!

Finns på svenska mobilen om det skulle vara nåt :)

Kram!

1 kommentar:

Erica sa...

Hej gumman! Fick du mitt mess? Hur har du det om en vecka? Är du hemma i Nypan och ledig då så man kan komma å mysa lite =D

PÖSS ica